Początek działalności sklepu datowany jest na grudzień 2010 roku. Choć firma działa przede wszystkim online, to w Kielcach (w Galerii Echo) funkcjonuje jeden fizyczny salon, sygnowany przez Answer.com. Właścicielem przedsiębiorstwa jest firma Wearco sp. z o.o., której prezesem jest Krzysztof Bajołek


Answer.com - skąd wzięła sie tak duża popularność sklepu?

Firma szybko zyskała grono stałych klientów, co jest zasługą nie tylko mutibrandowego charakteru sklepu, ale także skutecznych działań marketingowych, szybkie wysyłki towarów i proklienckiej polityki reklamacyjnej. W 2012 roku uruchomiony został program lojalnościowy ANSWER CLUB, w ramach którego klienci mogą zyskać nawet 50-procentowy rabat na zakupione towary. 

Answer.com - ekspansja zagraniczna

W 2014 roku, firma przekroczyła granice Polski. W pierwszej kolejności, działalność została rozszerzona o rynek czeski słowacki. Rok później uruchomiono sprzedaż na Ukrainie i w Rumunii. w 2016 roku, w Answer.com kupować mogli także mieszkańcy Węgier. Obecnie, sprzedaż jest prowadzona także w Bułgarii. 


Answer.com - oferta

Sklep działa w branży obuwniczej i tekstylnej. Dzięki multibrandowemu charakterowi, oferta Answer.com łatwo wpisuje się w potrzeby i oczekiwania szerokiej grupy odbiorców. Na stronie sklepu można znaleźć produkty dedykowane osobom aktywnym, marek takich jak Adidas, New Balance czy Nike, odzież dżinsową (m.in. Wrangler i Lee), oraz ciuchy kierowane do osób, które szukają nienachalnej elegancji, sygnowanej prestiżowym logo - Tommy Hilfiger, DKNY czy Valentino. 

Wyraźnie widać, że dla firmy ważne są działania z dziedziny content marketingu. W ramach sklepu, funkcjonuje też ekspercki blog, który docenią wszystkie osoby zainteresowane modą.