Przedsiębiorstwo założone przez Dariusza Miłka, powstało w pierwszej połowie lat 90., w Polkowicach. Początkowo, firma nosiła nazwę Miłek. W 1996 roku pojawiła się marka Żółta Stopa, sygnująca sieć sklepów franczyzowych, w których towar eksponowany był luzem, w dużych koszach. Jak twierdzi twórca obuwniczego imperium, taka strategia dawała wrażenie niskich cen. 

Cena Czyni Cuda

W 1999 roku powołana została spółka CCC. Nazwa jest skrótem sloganu Cena Czyni Cuda. Firma szybko pozyskała nowych franczyzobiorców, co w krótkim czasie przełożyło się na ogromny sukces. w 2004 roku, CCC Sp. z o.o. przekształciła się w CCC S.A. 2 grudnia, akcje firmy trafiły na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. W tym samym roku, powstała pierwsza zagraniczna spółka zależna z siedzibą w czeskiej Pradze - CCC Czech s.r.o.

CCC - recepta na sukces

W 2012 roku, spółka rozszerzyła zagraniczną ekspansję. Marka CCC wkroczyła na Słowację. W tym samy roku rozpoczęła się sprzedaż na Węgrzech, a w kolejnych latach pojawiła się W Austrii, Chorwacji, Słowenii, Niemczech, Serbii i Bułgarii. 

Firma celuje w klientów o różnym stopniu zamożności, a w sklepach CCC dostępne są modele butów na każdą okazję - codzienne, sportowe i elegancje. Większa część oferty kierowana jest do kobiet, jednak w portfolio firmy nie brakuje też modeli męskich.

Za sukcesem firmy stoją też skuteczne kampanie marketingowe. Firmę CCC promowały m.in. takie sławy, jak Anna Przybylska, Anja Rubik, Sasha Knezevic, Magdalena Mielcarz i Olivier Janiak. W niektórych kampaniach uczestniczyły też znane blogerki modowe. W historii CCC nie brakowało też kampanii, w których nie uczestniczyli celebryci. Jedną z najgłośniejszych jest "Idę po więcej", w której firma była promowana jako odpowiedź na indywidualne cele klientów, dodając do swojego obuwia wartość, odpowiadającą idei hasła reklamowego.