Poprzez limitowaną kolekcję, answear.LAB pragnie podkreślić sprawczość kobiet, ich potrzebę niezależności, która pozwala im kroczyć naprzód i realizować się. Girl Power, będąca swoistym antidotum na nakaz jest zachętą do swobodnego komunikowania własnej rzeczywistości.

 

Co znajdziesz w kolekcji Girl Power?

Girl Power jest buntownicza, a zarazem romantyczna, uniwersalna i hołdująca wygodzie. Znajdziesz tutaj luźne koszulki damskie, ponadczasowe jeansy i koszule, praktyczne czarne sukienki, wygodne bluzy damskie i spodnie. Artykuły z kolekcji są wykonane z przyjaznych środowisku materiałów: bawełny, bambusa, tencelu z dodatkiem poliestru pochodzącego z recyklingu oraz mają certyfikaty GOTS i Oeko-Tex. Zasada ta dotyczy także butów i dodatków. Dodające pewności siebie, mocne workery zostały wyprodukowane w minimalnym nakładzie, a skórę użytą do ich produkcji pozyskano jako produkt uboczny ze zrównoważonych hodowli. Z kolei uniwersalne torebki, swoim rozmiarem odwołujące się do potrzeby przenoszenia w nich kobiecego „życiorysu”, są w całości wykonane z przetworzonych włókien poddanych recyclingowi.

 

Wspieraj inne kobiety wspólnie z answear.LAB

Marka answear.LAB wierzy w kobiecą siłę, siostrzeństwo i wzajemne wsparcie. Każda z nas, niezależnie od miejsca zamieszkania czy pochodzenia, powinna mieć możliwości godnego życia na własnych zasadach. Dlatego dochód ze sprzedaży kolekcji Girl Power wesprze podopieczne fundacji UNAWEZA. Organizacja założona przez Martynę Wojciechowską dodaje kobietom skrzydeł poprzez wyrównywanie szans społecznych, ekonomicznych i prawnych oraz pomaga osobom w trudnej sytuacji życiowej i materialnej.

Limitowana kolekcja Girl Power jest dostępna wyłącznie w sklepie internetowym Answear.com: https://answear.com/s/lab-girl-power

 

O sklepie Answear.com

Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 350 światowych marek. W ofercie można znaleźć kolekcje damskie, męskie oraz dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 7 rynkach – od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy AnswearClub, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.