Głównym celem marki jest tworzenie kolekcji uniwersalnych i ponadczasowych, które sprawdzą się w pracy, na mieście, u znajomych, podczas spaceru. Greenpoint działa internetowo oraz stacjonarnie, za pośrednictwem niemal 150 sklepów w całym kraju.

Greenpoint - co to za marka?

Greenpoint jest polską marką projektującą i sprzedającą ubrania dla kobiet. Lata na rynku pozwoliły jej twórcom znaleźć własną niszę odbiorczyń. To kobiety nowoczesne, żyjące w sporym tempie pomiędzy pracą, domem a spędzaniem czasu z przyjaciółmi. Każda z kolekcji dzielona jest na linię casual oraz biurową, bardziej elegancką. Greenpoint zatrudnia kreatywne projektantki, które godzą aktualne trendy z codzienną wygodą i koniecznością podejmowania szybkich decyzji ubraniowych.

Greenpoint - historia marki

Marka Greenpoint powstała w roku 1992, jest więc marką dość dobrze ugruntowaną na rynku. Przez lata rozwinęła się na tyle, by oprócz dobrze działającego sklepu internetowego stworzyć także niemal 150 sklepów stacjonarnych. Greenpoint zaczął też współpracować z przedsiębiorcami na zasadzie franczyzy. Klientki chętnie wracają do zakupu ubrań Greenpoint i ponownie wybierają produkty z nowej kolekcji. Dużą siłą marki Greenpoint jest doświadczenie zebrane przez lata.

Szeroka oferta

Greenpoint współpracuje z doświadczonymi projektantkami i oferuje damską odzież w typie casual oraz w wersji bardziej eleganckiej, biurowej. W skład każdej kolekcji wchodzą właśnie takie linie. Klientki znajdą tu sukienki, spodnie i bluzki o klasycznych krojach i w stonowanych barwach. Projektantkom przyświeca chęć tworzenia ubrań, które nie nadają się tylko na jeden sezon. Stąd dbałość o dobrą jakość i ponadczasowy wygląd produktów. W ofercie sklepów znajdują się także buty (w tym obuwie sportowe) i akcesoria odzieżowe. Greenpoint sprzedaje także perfumy i dodatki, głównie biżuterię.

Kupon rabatowy Greenpoint