Dodatkowo Claudia pierwszy raz bierze udział w akcji zakupowej „Szaleństwo Zakupów”, dołączając do takich tytułów jak ELLE i Glamour.
Magazyn jest podzielony na kilka wyraźnych sekcji:
Moda
Sztuka życia
Kultura
Uroda
Mój dom
Zdrowie
Podróże

Jednym z najważniejszych działów jest teraz - Sztuka Życia. Publikowane są w nim artykuły dotyczące psychologii, samorozwoju i pracy. Teksty odpowiadają na pytania jak sobie radzić w zmieniającym się świecie. Czytelniczki znajdą w nich zrozumienie i wsparcie w życiowych sprawach.
W magazynie pojawi się reportaż na aktualny temat dotyczący kobiet, a także więcej wywiadów z interesującymi osobowościami. Z Claudią rozpoczynają współpracę nowi felietoniści, m.in.: pisarz Wojciech Chmielarz i coach Joanna Chmura.
Magazyn kontynuuje wieloletnią akcję „Metamorfozy czytelniczek”. W tym numerze pokazujemy przemianę pierwszej czytelniczka nowej edycji.

Według badań agencji SW Reaserch magazyn w nowej formule ma szansę na sukces rynkowy, ponieważ został zaakceptowany zarówno przez Stałe Czytelniczki, jak i czytelniczki pism luksusowych. Claudię przyjęto z wielkim entuzjazmem wśród wszystkich grup czytelniczek, średnia ocena 9 punktów na 10 możliwych!

W ocenie badanych najmocniejszą stroną magazynu jest przyjemność czytania. Respondentki podczas lektury magazynu odnosiły wrażenie jakby rozmawiały z serdeczną przyjaciółką, która je świetnie rozumie, służy radą, ale nic nie narzuca, jest wspierająca, traktuje je z szacunkiem, posiada rozległą wiedzę, którą się chętnie dzieli.