Medicine z sezonu na sezon podejmuje kreatywne współprace z artystami – ich zaangażowanie oraz pasja sprawiają, że kolekcje są autorskie, nigdzie indziej niedostępne i zawsze na czasie. Marka wciąż poszerza listę grafików, rysowników czy ilustratorów, którzy przygotowują nieszablonowe nadruki zgodne z aktualnie panującymi trendami – jednak zawsze spójne z ich wizją i tematem, w jakim czują się najlepiej. Stąd w ofercie Medicine tak duża różnorodność! Marka ma na swoim koncie współprace m.in. z: Magdaleną Parfieniuk, Justyną Frąckiewicz, Dawidem Ryskim czy Alkiem Morawskim (Lis Kula). Dawid Bojarczuk, Patrycja Podkościelny czy Keith Haring to kolejne interesujące nazwiska, których prace możemy podziwiać w propozycjach od Medicine. Tattoo Art to z kolei wyjątkowa, cykliczna kolekcja, która łączy sztukę tatuażu z modą. Prace tworzą znani tatuatorzy, co pozwala odbiorcom nosić tatuaż nie tylko na skórze, ale również na ubraniach!

Medicine jednocześnie stawia też na nowe talenty i chce je promować w swoich kolekcjach. Każdy, kto chce podjąć kreatywną współpracę z marką, może skorzystać z Banku Grafik. Wystarczy nadesłać swoją grafikę pod adres bank.wearmedicine.com, a być może znajdzie się ona w jednej z kolekcji! Tym sposobem Medicine nie zamyka się tylko na wybrane przez siebie współprace, ale jest otwarta na każdego, kto chce tworzyć sztukę i ją szerszemu gronu odbiorców.

Ponadto w Medicine można znaleźć inspiracje światowymi artystami, przez polskich twórców (Eviva l’arte) czy zagraniczne malarstwo (np. Frida Kahlo). Nie brak też kolekcji na licencjach: muzycznych, filmowych czy opartych na kreskówkach. Marka tworzyła też murale na ulicach polskich miast, jest też blisko graffiti. W stąd w sezonie letnim kolekcja Banksy’s Graffiti. Z Medicine sztuka wychodzi na ulice!

Dzięki oryginalnym kolekcjom ubrań i akcesoriów, limitowanym projektom młodych artystów czy nieszablonowemu wystrojowi salonów, klienci dostają wiele okazji, by poczuć się wyjątkowo. Marka stale poszerza swoją ofertę produktową oraz otwiera nowe salony, których jest już 95 w całej Polsce i ponad 20 w innych krajach. Salony Medicine to małe stolice tego, co marka chce osiągnąć, a więc autentyczności i wyjątkowości spotkania z modą.

wearmedicine.com