Kosmetyki Botanical HiTech to wyjątkowe produkty do pielęgnacji twarzy, które zawierają do 98% składników pochodzenia naturalnego. W skład linii wchodzą: liftingujący krem do twarzy na dzień, odmładzający krem do twarzy na noc, korektor zmarszczek, regenerujące serum modelujące owal twarzy oraz krem pod oczy. Linię uzupełnia duet do demakijażu: skutecznie oczyszczające mleczko i odświeżający tonik.

W trendzie slow-age

Linia Botanical HiTech to pielęgnacja odmładzająca i liftingująca – spowalnia pojawienie się oznak starzenia, wykazuje skuteczne działanie przeciwzmarszczkowe i silnie regenerujące.

Seria powstała w oparciu o trzy innowacyjne technologie, które zostały wykorzystane po raz pierwszy w jednej linii. Dla większej trwałości i dłuższego działania składników zrezygnowano z powszechnie stosowanej dwufazowej emulsji (oleju i wody) i sięgnięto po rewolucyjną emulsję wielokrotną w-o-w (woda-olej-woda). Dzięki temu Botanical HiTech działa skuteczniej nawet na najbardziej wymagającej skórze.

Lepsze wnikanie emulsji do głębszych warstw naskórka to zasługa mikronizacji ekstraktów, czyli maksymalnego zmniejszenia cząsteczek do wielkości mierzonych w mikrometrach. Tajną bronią całej serii jest naturalna taksyfolina – jeden z najsilniejszych antyoksydantów, pozyskiwany z rośliny Centaurea Balsamita hodowanej na poletkach badawczych z zachowaniem ekologicznych standardów (nowość w branży kosmetycznej).

Z witaminą C i resweratrolem tworzy silny, antyoksydacyjny kompleks, skutecznie wymiata wolne rodniki, działa odmładzająco i liftingująco. Wspomaga procesy przeciwstarzeniowe.

Jak wykazały jednostki badawcze zaangażowane w tworzenie unikalnych receptur tych produktów, naturalna taksyfolina – w porównaniu do czystej taksyfoliny – wykazuje lepsze działanie nawilżające oraz redukujące przebarwienia i zaczerwienienia.

Zawartość unikalnych składników – m.in. kompleksu śnieżnej algi, zielonego kawioru i aloesu – zapewnia silne nawilżenie i odżywienie skóry. Produkty nadają się dla każdego rodzaju cery. Dzięki lekkiej konsystencji nie obciążają skóry i idealnie sprawdzą się pod makijaż. Innowacyjna receptura przełożyła się na nietypową konsystencję, dlatego kluczowe jest wklepywanie produktów, a nie rozcieranie podczas aplikacji.

Tradycja jest siłą marki. Dziedzictwo i doświadczenie to ważne składowe rynkowej rozpoznawalności i wiarygodności firmy. Ważne jest jednak, by trzymać rękę na pulsie współczesnych trendów i zmieniających się oczekiwań konsumentów. Przeszłość i przyszłość znajdują wspólny mianownik w tym co tu i teraz.

Laboratorium Kosmetyczne AVA obchodzi jubileusz 60-lecia. Marce AVA od początku istnienia przyświeca hasło: „W zgodzie z naturą”. Firma stawiała na ekologiczne rozwiązania na długo zanim naturalność stała się wiodącym kosmetycznym trendem.  Zamiłowanie do natury jest po prostu w DNA tej marki.

AVA jest  pierwszą polską marką z certyfikatemECOCERT, przyznanym w roku 2008.

 

Podstawę receptur kosmetyków AVA stanowią organiczne i naturalne surowce roślinne i olejki. Dla właścicieli ważne jest, by pochodziły one z plantacji monitorowanych, tak aby cały proces produkcji – już od pierwszego ogniwa pozyskiwania surowców – odbywał się z troską o środowisko naturalne. Etyka i odpowiedzialność producenta to również troska o współpracę z dostawcami, którzy nie tylko przestrzegają zasad zrównoważonej produkcji, ale również dbają o respektowanie praw człowieka i zasad fair-trade.

Naturalność dotyczy nie tylko formuł produktów, ale również ich opakowań – zaakceptowanych przez Ecocert i wpisujących się w trend zero-waste.

 

Oprócz naturalności, wyróżnikiem marki są hypoalergiczne formuły. Produkty tworzone są przez doświadczonych specjalistów. Bazują na autorskich formulacjach, a niektóre linie tworzone są we współpracy z jednostkami naukowo-badawczymi. Marka zdecydowanie chce wykorzystywać to, co najlepsze w naturze, ale łączyć to z możliwościami współczesnej biotechnologii, gwarantującej wysoką skuteczność i przyjemność stosowania produktów. Obecnie w ofercie marki jest wyjątkowo szeroka gama produktów. Nie oznacza to jednak przesadnego nakręcenia karuzeli nowości. W tej kwestii zdecydowanie AVA stawia na jakość, nie ilość.


https://www.youtube.com/watch?v=nehyRj9xKTE

https://www.ava-kosmetyki.pl/