Rozwój, innowacyjność oferty, wysoka jakość produktów i dostępność w wielu punktach sprzedaży to główne filary strategii marki. NEONAIL to pionier kategorii lakierów hybrydowych – jako pierwsza marka rozpoczęła sprzedaż w centrach handlowych.

Kolekcje lakierów hybrydowych NEONAIL są silnie osadzone w światowych trendach z dziedziny manicure. Stylizacja paznokci to coś więcej niż tylko zadbane dłonie. Zachęcamy do odważnego wyrażania siebie, wbrew ocenom, z którymi tak często muszą się mierzyć kobiety. Kolor to naturalny środek wyrazu, a my dajemy w tym obszarze prawie nieskończone możliwości. Dzięki temu każda z Pań może sama definiować i wyrażać swój unikatowy styl zgodny z hasłem Zawsze bądź sobą.

NEONAIL oferuje ponad 2500 produktów, w tym ponad 400 kolorów lakierów oraz niezbędne akcesoria do stworzenia perfekcyjnej stylizacji i pielęgnacji paznokci. To produkty idealne nie tylko dla profesjonalistek, ale przede wszystkim doskonałe rozwiązanie dla wszystkich kobiet, które cenią sobie piękny wygląd i oszczędność czasu. Marka obserwuje trendy i reaguje na zmieniające się potrzeby, dostosowując i wzbogacając portfolio.

Dzięki dużej dynamice oraz różnorodności działań marketingowych, NEONAIL osiągnął wysoką znajomość wspomaganą oraz zbudował wizerunek marki nowoczesnej, bliskiej konsumentkom, oferującej wysoką jakość w relacji do ceny.