Dążymy do tego, aby kolekcje marki Kappahl skierowane były do osób w różnym wieku oraz charakteryzowały się nowoczesnością i prostotą, aby były dopasowane do każdej okazji. Naszym celem jest, aby odzież marki Kappahl można nosić dłużej niż sezon i którą będzie można łączyć z hitami sezonu. A przy tym tworzone zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju. – mówi Annika Hedin, Creative Designer w Kappahl.

W sezonie jesiennym marki Kappahl dominują trzy główne trendy, które sukcesywnie będą pojawiały się w sprzedaży:

Natura, moda i funkcjonalność, czyli męska odsłona Kappahl

W tej odsłonie kolekcji stawiamy namodę funkcjonalną idealną na spędzanie wolnego czasu na świeżym powietrzu. W kolekcji znajdziemy zatem rzeczy z ciepłej dzianiny, kurtki funkcjonalne i wielowarstwowe kurtki, koszule flanelowe, miękką pikowaną odzież (kurtki oraz bluzy), dżinsy oraz odzież funkcjonalna z wieloma kieszeniami, w kratkę lub dzianiny z wzorem żakardowym. Kolorem dominującym w tej odsłonie kolekcji będą naturalnie i delikatne odcienie a także odcienie cieleni i rdzy.

Sport i wygoda

Kolejna odsłonę kolekcji będzie się wiązała z łączeniem odzieży sportowej z odzieżą casual i tak np. dresy, będą nadal bardzo popularne, jednak teraz będziemy je łączyć z takimi elementami jak spódnice, dżinsy z wysokim stanem czy luźne spodnie.

Kolekcja nawiązywać będzie do stylu soft casual czy sweat-set. Odnajdziemy w niej wygodną odzież codzienną, a także modele oversize, zestawy dzianinowe czy kurtki pikowane o różnej długości i fasonie.

Dominujące kolory to delikatne neutralne odcienie oraz przygaszone pastele oraz ostre akcenty kolorystyczne.

Nostalgia i romantyzm

Inspiracją tej odsłony kolekcji jesiennej jest tęsknota za prostym życiem oraz potrzeba otaczania się pięknymi przedmiotami. W kolekcji będą dominowały zatem sielskie a zarazem romantyczne akcenty takie jak bufiaste rękawy, marszczenia, hafty, falbanki i szerokie pasy.

Najmodniejszymi elementami kolekcji będą bluzki z bufkami, luźne sukienki we wzory kwiatowe.

Dominujące kolory to delikatne i neutralne odcienie, odcienie fioletu, przygaszone odcienie niebieskiego i odcienie pomarańczy.

 

Firma KappAhl, założona w 1953 roku w Göteborgu, jest jedną z czołowych sieci odzieżowych w Europie Północnej, posiadającą około 380 sklepów stacjonarnych marki KappAhl i Newbie w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Wielkiej Brytanii oraz sklep internetowy. W KappAhl pracuje 4000 osób zatrudnionych w 400 miejscach w dziesięciu krajach.Pochodzimy z różnych środowisk, jesteśmy w różnym wieku, mamy różne wykształcenie i styl ubierania się. Łączy nas wspólna wizja zapewniająca nam siłę do działania – chcemy zapewnić wielu ludziom dostęp do atrakcyjnej odzieży. Dążymy do tego, aby wszystko co robimy, było robione w sposób zrównoważony. Więcej informacji na stronie www.kappahl.com

KappAhl prowadzi zrównoważoną działalność – Responsible Fashion – oferujemy odzież, która jest odpowiednia dla jej użytkowników i całego otoczenia. Do tej pory oznakowanie zrównoważonego rozwoju otrzymało już 70% naszych produktów. Celem jest, aby najpóźniej w 2025 roku cały nasz asortyment był uszyty z bardziej zrównoważonych materiałów. Ważne prace przyczyniające się do tworzenia cyrkularnej mody uwzględniają wszystkie aspekty naszej działalności. Więcej informacji na stronie https://www.kappahl.com/pl-PL/o-kappahl/zrownowaony-rozwoj/.