Appealing quality – w całej Europie! VAN GRAAF od momentu powstania w 2001 roku, nieustannie się rozwija otwierając kolejne wielkopowierzchniowe sklepy, a obecnie posiada 17 salonów w 5 krajach europejskich, tym samym będąc miejscem pracy dla ponad 800 pracowników i pracownic. W Polsce marka zaistniała na rynku, zyskała przychylność klientów i ukształtowała silną pozycję, dzięki której posiada już 11 sklepów stacjonarnych w największych polskich miastach oraz galeriach handlowych oraz 1 salon typu outlet w Sopocie, a także prężnie rozwijający się sklep online.

VAN GRAAF oferuje swoim klientom wyselekcjonowany asortyment na każdą okazję: od odzieży na co dzień przez bardziej formalne modele po wieczorowe kreacje. W sklepach znajdziemy światowej klasy marki i projektantów jak Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Karl Lagerfeld, ale również producentów odzieży sportowej i dodatków jak adidas, ellesse, Fila oraz Champion. W ofercie nie brakuje także jakościowych i ekskluzywnych marek, takich jak Marie Lund i Apriori dla kobiet, czy Nils Sundström lub Finshley & Harding dla mężczyzn.

VAN GRAAF inwestuje w ciągły rozwój, stara się ulepszać i optymalizować oraz gwarantować jak największą satysfakcję z zakupów, zarówno tych online jak i offline. Oprócz łatwych zwrotów zamówień internetowych w sklepach stacjonarnych, VAN GRAAF umożliwia również złożenie zamówienia online w salonach stacjonarnych. Co więcej, marka stworzyła także specjalne strefy konceptów bieliźnianych w topowych salonach np. w warszawskich Złotych Tarasach. Koncepty bieliźniane charakteryzują się szeroką ofertą luksusowej bielizny wielu prestiżowych marek: Triumph, Sloggi, Esprit Casual, Calvin Klein czy Tommy Hilfiger.

VAN GRAAF zwraca także uwagę na zrównoważony rozwój oraz dba o środowisko naturalne. Począwszy od toreb na zakupy VAN GRAAF, które wykonane są z certyfikowanego papieru powstałego z recyclingu, przez konsekwentne minimalizowanie śladu węglowego – kluczowego elementu w transporcie, dlatego chociażby przesyłki lotnicze są zredukowane do minimum, skończywszy na szerokiej ofercie produktów wykonanych z ekologicznych surowców oraz tekstyliów, które nie zawierają toksycznych i szkodliwych substancji. Potwierdzają to różne certyfikaty takie jak BCI, GOTS czy Good Cashmere Standard. Tym samym marka udowadnia, że ochrona planety może iść w parze z rozwojem branży modowej.

Więcej informacji na www.vangraaf.com.